maadelleines

Vill man inte, så går det inte.

Hej på er mina finisar, hur mår ni såhär på kvällskvisten? Jag mår bra, kom precis ur en härlig dusch. Uppladdningen för Västerås imorgon har börjat. Inpackning, ansiktsmask, skrubbning, rena sängkläder osv osv ja ni vet. Men, innan det är dags att drömma sig bort.(förhoppningsvis om en drömprins som uppenbarar sig snart) Har jag ju lovat att berätta för er hur min träningsvecka ser ut. Eller ja, för att vara helt ärlig så har jag fuskat något grönjävligt med det den senaste tiden. 

Jag har liksom, börjat gilla cardio?! När hände det...?! Älskar att känna hur det bokstavligt talat rinner svett nerför kroppen, hur mycket starkare jag har blivit och framförallt hur mycket mer uthållig jag är idag jämfört med då. Ni kan tänka er själva, för knappt 100 dagar sedan så orkade jag köra 2 MINUTERS crosstrainer... 2?! Idag orkar jag EN TIMME?! 

 

Såhär ser mina träningsveckor ut nu 

Måndag: Ben + rumpa (30 minuters cardio som uppvärmning) 

Tisdag: Rygg  (45 minuters cardio som uppvärmning)

Onsdag: VILA

Torsdag: Mage + Armar ( 20 minuter cardio som uppvärmning) 

Fredag: Ben + rumpa (30 min cardio som uppvärmning samt 20 min efter passet) 

Lördag: VILA 

Söndag: Cardio (intervaller på olika maskiner, 15 min rodd,
cykel, gång i backe och crosstrainer. 2 varv)

 

Jag vill återigen påminna om att jag inte är utbildad inom det här, utan jag gör det här för att min kropp har svarat bra på det här upplägget. Om ett par kilo kommer jag att börja följa ett strikt tränings schema och ett mat schema. Så får vi se vad kroppen säger om det! 

Har ni läst mitt inlägg om att bygga rumpa? Har ni missat det så hittar ni det HÄR

Glöm inte, att allt som krävs. Är allt du har. Alla kan lyckas, se på mig! 

 

PUSS -M💋

Kommentarer

Laddar kommentarer...
Visa alla kommentarer
Formuläret laddas